poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Top Models: Liu Wen

Liu Wen została wybrana ulubioną modelką sezonu zima 2012. Pobiła nawet Joan Smalls i Candice Swanepoel. Ja nie przyznałabym jej z pewnością pierwszego miejsca, ale może to jakieś moje uprzedzenie do Chinek, nie przemawia do mnie ich uroda.
Swoją przygodę z modelingiem rozpoczęła w 2005 roku, uczestnicząc w konkursie w którym główną nagrodą miał być komputer. " Byłam bardzo młoda, miałam dopiero 18 lat. 
Chciałam po prostu dostać komputer, nie rozumiałam wtedy pojęcia 'modeling', bo dorastałam w małym miasteczku, w którym nikt nie znał takiego słowa jak 'moda'." 
Wkrótce przeniosła się do Beijing, porzucając plany zostania przewodnikiem turystycznym. W 2008 roku odbyła swój pierwszy casting do pokazu angielskiego domu mody Burberry.

Oto kilka jej zdjęć z pokazów i backstage'ów:
Derek Lam:
Dolce & Gabbana:
Kenzo:



A tu już trochę różności, 




Czas iść spać, żeby nabrać trochę energii na nowy tydzień. Na szczęście tylko trzy dni i odrobina odpoczynku, w tym roku szkoła wyjątkowo mnie wykańcza. A na dobranoc:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz